Kaksi viikkoa sitten toivoin kovasti, että joku ilmoittautuisi halukkaaksi jatkaa Luoviksen ylläpitoa, mutta niin ei tapahtunut. :(

Elean teki viime syyskuussa vaikea päätöksen, ja nyt on minun vuoroni tehdä samoin. :-/

Olen päättänyt, että musiikki on viimeinen haastesana, jonka tällä erää postaan tänne Luovan lauantain ainoan ylläpitäjän ominaisuudessa. Kuten jo aiemmin kerroin, olen edelleen valmis tarvittaessa avustamaan varsinaista ylläpitäjää tarpeen tullen. Ainoana ylläpitäjänä en kuitenkaan enää voi jatkaa, koska työ ja harrastukset vievät liikaa aikaa ja tunnen, etten pysty huolehtimaan tästä blogista sen ansaitsemalla tavalla.

Olen pahoillani tästä tilanteesta ja toivon koko sydämestäni, että Eleanin ja Jounin haastetyölle löytyisi uusi jatkaja. Luova lauantai on kuitenkin jatkunut jo yli kahden vuoden ajan, enkä haluaisi minun kiireideni koituvan Luoviksen lopuksi. Uskon kuitenkin, että kuvataidehaasteet tuovat iloa monelle ja että niihin vastaamiseen on edelleen kiinnostusta.

Toivon keskustelua aiheesta kommenttiosioon. Jos joku haluaa ottaa vastata tähän haasteeseen :) , voin lähettää ylläpidon salasanan sähköpostitse.

Pahoitellen mutta toiveikkaana
Virpi